With four targets to take out, the “Freedom Fighters” mission delivers an intense infiltration mission that forces players to evolve trusted tactics. The area is extremely hostile, with a newly built perimeter fence and patrols around the clock. A once placid farm compound has been converted into a militia training camp and base of operations. Led by one of your targets Sean Rose, this new-age team of guerrilla fighters combines hackers, and weapons experts from across the globe. Three other targets must also be eliminated – Maya Parvati, Penelope Graves and Ezra Berg, who are all prominent militia members complete with their own specialties. With huge story revelations, diehard Hitman players will not be left cold as the season continues to build towards a thrilling climax. For the deadliest players, all-new opportunities, weapons, and items are waiting to be discovered. Episode 5: Colorado awaits you on high alert and with multiple adversaries to overcome.