HITMAN 2 – Special Assignments Pack 2
Travel to Miami and Whittleton Creek in two new Special Assignments that are set aside from the HITMAN 2 main story. The missions included in this pack, 'A Silver Tongue' and 'A Bitter Pill', are directly connected to each other and offer new targets and gameplay opportunities. Included in Gold Edition and Expansion Pass. Requires the full version of HITMAN 2.