HITMAN 2 – Haven Island
Travel to the tropical paradise of the Maldives as Agent 47, where he must continue his search for the partners of Providence. Haven Island is an exclusive, privately-owned retreat that specialises in 'reputation management' for the rich and famous – but it also harbors many hidden secrets. This fully-explorable sandbox location brings new targets, disguises, gameplay opportunities, challenges and unlockable rewards. Included in Gold Edition and Expansion Pass. Requires the full version of HITMAN 2.