Halo: The Master Chief Collection Boom Skull Pre-Order Offer
The "Boom" Skull unlocks 2x explosion physics the Halo 2: Anniversary campaign.* *Skull unlock for the Halo 2: Anniversary is exclusive until 12/12/2014.