Halo: Reach - Noble Map Pack
The fight for humanity rages on a galactic scale. From a frozen xeno-archaeology site harboring secrets millennia old to an orbital anchor defending the stars high above planet Reach - and to mysterious places far, far beyond - Bungie's Noble Map Pack injects three new explosive environments into the multiplayer battlefield, each designed to reinforce all of Halo: Reach's vital warfronts, from small scale engagements to massive Invasion battlegrounds.