Halo: Reach - Defiant Map Pack
(Note: A hard drive with at least 1 gigabyte of available storage is recommended and required for some online features. For compatibility with Halo: Reach, the Defiant Map Pack cannot be installed to an external memory device if a hard drive is present.) The fight for humanity’s survival rages on in three brand-new battlefields: a giant orbital station high above the burning surface of the planet, inside the forest of a military wilderness-training facility, and wrapped in the remnants of a civilian mining facility. These awesome new environments comprise 2 multiplayer maps and a Firefight mission that deliver 3 new achievements and 150 gamerscore. Developed by 343 Industries and Certain Affinity.