Halo: Reach - Anniversary Map Pack
Celebrating ten years of Halo, the Anniversary Map Pack comprises seven of the most popular multiplayer maps in Halo history, beautifully reimagined in high definition for Halo: Reach (note that you must have Halo: Reach to play this map pack). Six classic competitive multiplayer maps and a new Firefight mission take you back to your favorite locations from early Halo games, now with the gameplay intensity of Halo: Reach. The Anniversary Map Pack includes seven new achievements and 250 gamerscore. Developed by 343 Industries and Certain Affinity.