Glasses Pack #4
Glasses for Kanji, Mitsuru, Elizabeth and Shadow Labrys. When selected, the corresponding character will wear glasses during battle. A total of 48 glasses data is included. NOTE: This DLC item is included in the "Additional Glasses Full Pack."