Genshin Impact - 60 Genesis Crystals
Purchase this item in Genshin Impact to receive 60 Genesis Crystals. On your first purchase of this item, you will receive 60 bonus Genesis Crystals. Genesis Crystals can be used to purchase in-game resource bundles or exchange for Primogems. Primogems can be used for the following: (1) exchange for Acquaint Fate and Intertwined Fate, which can be used in Wishes to win rare weapons and characters; (2) exchange for Original Resin and more.