Gems of War: Wild Bundle
Gems of War Wild Bundle. This pack contains 3 Magic Keys, 3,000 gold (In Game Currency), 750 Souls, and the Xbox One exclusive Wild armor set. Everything you need to get a leg up for your Gems of War army.