Game of the Year
Don’t miss the best-selling Halo game ever* in the Halo 4 Game of the Year Edition packed with hours of new content including the all-new Halo 4 Champions Bundle and the War Games Map Pass at a fantastic value. In addition, receive the all-new Master Chief Avatar Cloak inspired by Halo for Xbox One, one of over 15 bonus pieces of in-game and avatar content.(*MS-internal US sales data, 7/31/13)