Four Kings Casino: Daily Super Slots Booster Pack
Four Kings Casino: Daily Super Slots Booster Pack Add 20 extra Daily Super Slot spins to your inventory and see if you'll hit the big jackpot. These spins are automatically added. No need to wait another day to try your hand at the Super Slot machine.