FAST & FURIOUS CROSSROADS: Season Pass
Get the Season Pass and rev up the Fast & Furious action with 3 add-on packs loaded with new cars, customization items and more! Plus, get an exclusive bonus pack and ride hard in Owen Shaw’s Flip Car and inimitable Toyota Supra. *Launch Pack not included.