Upgrade your gear as you continue the fight against the Highwaymen and get four weapon skins, two vehicle skins, and an outfit. Hurk Legacy Pack includes Hurks Wrath M249 weapon skin, Hurk Legacy Offroad vehicle skin, and Hurkling Outfit. Knight Pack includes Knight SVD Claymore weapon skin and Knight Sidecar vehicle skin. Includes the Blast-Off RAT4 weapon skin and the Retro Sci-Fi M133M weapon skin.