Fable III Free Game Content
The road to revolution is hard, but here are some perks to help you on your way. Confuse your enemies with the male and female Highlander outfits, complete with Highlander tattoos, and go into battle ready with a Summon Creatures potion and a Slow Time potion. There's even a potion to turn your dog into a red setter. These items will be added to your gift queue in the Sanctuary, and won't be available until they are unlocked in the storyline.