Europa Universalis IV: Guns, Drums & Steel Vol 3 Music Pack
Europa Universalis IV: Guns, Drums and Steel Volume 3 is the third metal tinged music pack, mixing genres and themes inspired by the Europa Universalis franchise. This collection contains 12 alternative metal songs, all written and arranged by Kasper Lindgren, and each with a touch of Nordic folk influence.