Enlisted - Type Hei LMG Squad
This pack includes: A premium squad of 6 level 4 paratroopers, armed with the Type Hei LMG. 300 gold. The Type Hei LMG is an experimental weapon developed by Nippon Special in the 1930s, positioned between rifles and machine guns. The Type Hei LMG uses 6.50 caliber ammunition with a 30-round magazine. It can fire in both semi-automatic and automatic modes. One of the key features of this weapon is the presence of an armor shield that provides protection for the shooter against multiple hits. The Type Hei LMG is also equipped with a bayonet and foldable bipod for improved stability during firing.