Enlisted - SVD-30 Squad
This pack includes: - A premium squad of four level 4 radioman and one engineer armed with Degtyarev self-loading rifle, model of 1930 - Radioman have the ability to call rocket artillery - 200 Gold The SVD-30 is a self-loading rifle designed by Degtyarev in 1930, released in a limited series, and is an improved version of the 1926 model. This variant has been enhanced in several aspects: it is lighter in weight, the safety mechanism is more reliable, the extractor is strengthened, and the sight line is extended. The rifle is equipped with an optical sight mounted on the left side of the receiver. The SVD-30 uses 7.62 mm caliber cartridges and is fitted with a 5-round magazine. The weapon excels in combat tasks requiring efficiency and reliability over long distances.