Enlisted - Pz.Sfl.Ic Squad
This Pack includes: - A premium Pz.Sfl. Ic tank - A premium squad consisting of 3 tankers of level 4 - 200 Gold The Pz.Sfl. Ic is an experimental German tank destroyer self-propelled artillery unit developed during World War II. It was intended to replace the obsolete Panzerjäger I. The tank project included the VK 9.01 chassis, on which a two-seat turret with a 50mm Pak38 gun with a 40-round ammunition load was mounted. Positive features of the Pz.Sfl. Ic include its maneuverability and agility, thanks to its 200 hp engine, enabling the tank to reach speeds of over 55 km/h. The high mobility of the tank allows it to execute sharp turns, swiftly change direction, and repel enemy attacks. Only two prototypes were built, which were sent to the Eastern Front for testing in combat conditions.