Enlisted - Fedorov MG Squad
This pack includes: - A premium squad, consisting of three gunners and two engineers, armed with Fedorov MG machine guns (Rank 4, USSR); - The engineers of this squad are able to build heavy machine guns nests; - 300 Gold. When purchasing this pack, you will acquire a premium squad of the 7th Guards Infantry Division of the 26th Guards Infantry Regiment for the USSR Forces in the Moscow campaign. The division was originally formed in July 1925 as the 64th Rifle Division. It took part in the Polish campaign in 1939. Since September 1941, it has been actively participating in the Battle for Moscow. The squad consists of 3 soldiers of the “Gunner” class, equipped with Fedorov MG machine guns (unique weapon, that is available for this squad only) and 2 soldiers of the "Engineer" class.