Endless Legend - The Lost Tales
Enrich your experience with this additional quest pack and discover new insights about Auriga's minor factions through more than 20 'Lost Tales'. What are the Delvers hiding behind their skull masks? Can the banished Dorgeshis be trusted? What kind of Gods could the Erycis be worshipping?...