Elise’s Snowboard and more
SSX is back and so is fan favorite Elise Riggs, who returns to snowboarding after a successful career in acting. Add the Canadian bombshell to your roster and conquer the world’s deadliest descents riding a Level 6 Ultimate snowboard. Utilize an exclusive special snowboard attribute perk during your runs, and progress faster and earn SSX Credits with a Level 4 Geotag.