EL1 Rapido
Presented by Slim Jim, the EL1 Rapido is a devastatingly lethal weapon tip. It creates a custom-skinned Galvanizer Machine Gun when combined with the Military Engine.Perfect for the cramped icy caves of Tau Volantis, the EL1 Rapido is a fearsome combination of precision and speed. The barrel extension provides a tight spread ideal for pinpointing limbs while the streamlined feed system makes reloading a breeze in pressure situations.