Eddie, Snowboard and more
The one-and-only Eddie Wachowski makes his triumphant return to the world of SSX armed with the signature afro and off-beat personality that made him a cult favorite in previous SSX games. With a sense of style and flare only he can deliver, and packaged with a Level 6 Ultimate snowboard, a special snowboard attribute perk, and a Level 4 Geotag that can be used to help progress faster, Eddie’s the perfect addition to your roster.