"DYNASTY WARRIORS" Costume Set
A set of 5 "DYNASTY WARRIORS" costumes for those who purchase by March 14, 2025. Cao Cao, Zhou Yu, Lu Xun, Guan Yu, and Zhang Fei, all wearing their extra costumes, will be available as playable characters once the player has completed the tutorial. Note: Please be aware that this content may become available for purchase or for free at a later date.