DYNASTY WARRIORS 9: Zhuge Liang "Yang Costume"
This content will be discontinued on June 30, 2022. You will still be able to enjoy the content you have purchased. An additional costume for Zhuge Liang "Yang Costume" will be available for use. ▼How to use: From the title screen, select Gallery - Characters, and then select Zhuge Liang. From Change Costume, select Regular Costume. Alternatively, proceed to a Hideaway while playing the game, select Change Costume, and then select Regular Costume. Then, select Zhuge Liang and then select Regular Costume. In either case, you must have progressed the game to a point in which Zhuge Liang can be selected as a character.