Drop Sgt. Johnson into Firefight
Sergeant Avery Junior Johnson is a tough as nails career Marine that has been in more life or death battles than you've had hot meals. He has survived more infectious Flood outbreaks, greased more Covenant bad guys, and in general kicked more alien ass than any twenty other Marines. Now you get to walk a mile in his shoes. If you enlisted early by pre-ordering your copy of Halo 3: ODST at select retailers, redeem your code to unlock Sgt. Johnson for use in Firefight.