DOA5LR Valentine's Day Costume - Hayate
A sweet little costume to get your heart racing! Fall in love with your favorite characters all over again. This costume does not include destructible functionality. *This costume is also included in the 34 item Valentine's Day Set. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalogs LR24 and 25 is required.