DOA5LR Shrine Maiden Costume - Phase 4
This is an original costume for Phase 4, based on traditional clothing of shrine maidens. *A set that includes 17 costumes for 17 characters including Phase 4 is also available. Be careful and do not buy the same content twice. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR45 is required. *You must purchase the necessary characters before using this content.