DOA5LR AQUAPLUS Mashup - Leifang & Kazusa Touma
The sale of this content will be discontinued after December 12th, 2020. You will still be able to continue to use the content you have already purchased. This is a costume for Leifang based on Kazusa Touma from WHITE ALBUM: Shiawase no Mukougawa. - This costume is destructible. *This costume is also included in the full costume set. Please do not purchase both the full set and the individual content. *You must have the latest update installed in order to use this content. *A free download of DOA5LR Costume Catalog LR40 is required. *You must purchase the necessary characters before using this content.