Defense Grid: You Monster
Portal’s GLaDOS invades the world of Defense Grid in this first full-story expansion to the award winning game. Eight new maps break all the rules, and 35 additional challenge missions provide 15+ hours of new gameplay. Purchase this new chapter in the story of Defense Grid now!