Dead by Daylight: Tokyo Ghoul Windows
Teeth gnash, grinding and gorging until nothing is left. A black and scarlet eye blazes above a grotesque grin. The screams turn to gurgles as they plead for mercy that will never come. Dead by Daylight: Tokyo Ghoul, features new Killer, The Ghoul, a chilling reimagining of Ken Kaneki. Purchasing this add-on unlocks an exclusive Ken Kaneki badge and the Red Spider Lilies banner.