Dead by Daylight: Tools Of Torment Chapter Windows
Dreams are free. Innovation requires sacrifice. Dead by Daylight’s Tools Of Torment Chapter features a new Killer – The Skull Merchant – and two new Survivors, Thalita Lyra and Renato Lyra. The Shelter Woods Map has also been updated to include The Skull Merchant’s Hunting Camp. Purchasing this add-on unlocks 3 exclusive Cosmetics: The Skull Merchant’s Slipshod Prototype, Thalita Lyra’s Golden Ambition, and Renato Lyra’s Golden Touch. The Killer is The Skull Merchant. Forever driven to hunt a worthy target, her reign is built on a mountain of bone. With eyes patrolling from above, her pursuit is relentless. Dead by Daylight: Tools of Torment also includes two Survivors – siblings Thalita and Renato Lyra. Once beloved pillars of the community, their kite-flying dreams came crashing down, swept into a blanket of nightmarish Fog.