Dead by Daylight: Maddening Darkness Pack Windows
Danger lurks in the Maddening Darkness Pack, which includes 8 playable characters from 4 of Dead by Daylight’s most twisted Chapters yet: Of Flesh And Mud, Spark Of Madness, Curtain Call, and Shattered Bloodline. Delve into the depths of a dank swamp. Explore the corners of an abandoned asylum. Take shelter in the shadows of a travelling circus. Uncover the gruesome origins of a tragedy. The ultimate multiplayer horror experience awaits in this incredible Pack, featuring four original Killers and four original Survivors to bring into The Fog. Each Pack includes: - The Hag and Ace Visconti (Of Flesh and Mud) - The Doctor and Feng Min (Spark of Madness) - The Clown and Kate Denson (Curtain Call) - The Spirit and Adam Francis (Shattered Bloodlines) - 8 additional Outfits for select included characters. - 4 DLC exclusive items.