Crimson Map Pack
If you own Halo 4’s “War Game Map Pass,” DO NOT purchase this content here as you will be charged again.Venture into the large, vehicle focused human environs of Harvest, explore a human foray on an alien moon in Shatter, and witness the chaos of a clash of civilizations in Wreckage, with its blend of claustrophobic spaces and dangerous exposures.