Covenant Carbine ENG
The T-51 Carbine is a recoil-operated, semi-automatic, charger-fed marksman rifle capable of firing ballistic rounds at significant range. It is somewhat unique among Covenant weapons in that it is not dependent on superheated plasma or other energy-based material, but rather fires radioactively charged ballistic projectiles.Customized with the ENGAGE skin.