Cooking Simulator: Cooking with Food Network DLC
Play the new Contest mode with fresh recipes inspired by various Food Network TV shows. Set yourself up for an exciting culinary adventure or cook at your own pace for a more relaxing experience. The new mode allows you to customize the difficulty and changes your ordinary kitchen into a professional TV studio! New Contest Mode Complete orders one by one in a given time frame and try to get the highest score possible. Serve as many tasty meals as you can and complete additional challenges for extra points! You can also customize your difficulty requirements. 30 new recipes All based on real-life dishes prepared in various Food Network TV shows. 15 new ingredients New kitchen setup Change your ordinary kitchen theme into a professional TV studio! Decorations, cameras, and lights!