Contra: Operation Galuga Early-purchase Bonus
Players who purchase Contra: Operation Galuga early (or players who have already pre-purchased it) will be able to receive in-game credits as an early-purchase bonus! ・1000 Credits Credits can be used to unlock various perks and abilities to enhance your Contra experience.