Classic Wild
Alternate costume pack for Ultra Street Fighter IV. Contains new wild outfits for Guile, Blanka, Dhalsim, Gen, and Fei Long. Wear these new threads and take out your opponents in style!*This content is only compatible with Ultra Street Fighter IV. Will not work with any other game.