Cities: Skylines - Content Creator Pack: Modern City Center (Win 10)
Modern City Center, the newest content creator pack for Cities: Skylines from modder Jason “AmiPolizeiFunk” Ditmars, adds 39 unique models featuring new modern commercial wall-to-wall buildings as often found in City Centers. This is the first pack to include semi-transparent glass barriers and awnings, allowing both modders and veteran builders alike to create amazing new cities.