Cities: Skylines presents Africa In Miniature: a new world of possibilities set in the African Continent. The first Content Creator Pack from long-time Cities fan, 3D Artist Setonji "Prince Set" Hotonu allows you to explore Africa’s exceptionally diverse architecture, vibrant colors, and unique urban mix. Africa In Miniature includes: 11 unique buildings 2 monuments 4 service buildings 9 growable buildings 2 props For a total of 28 new buildings inspired by the existing urban masterpieces and unique architectural concepts.