Circuit Superstars Top Gear Time Attack
Take on a different kind of challenge with Circuit Superstars’ recreation of the world-famous Top Gear Test Track! Go up against drivers from a whole range of real-life motorsport series' as well as top eSports stars and see if you can beat them. Practice with your heroes to perfect your racing lines and look great while doing so with the special Stig costume!