Castle Map Pack
If you own Halo 4’s “War Game Map Pass,” DO NOT purchase this content here as you will be charged again.Daybreak is set in a military facility against the backdrop of an idyllic mountain range, while Outcast plunges you into the warrens, canyons and arches of an alien edifice, and Perdition takes players into the heart of an urban sprawl, with tactical speed and situational awareness its key features.