Broadbow Arc Cutter
Presented by Slim Jim, the Broadbow Arc Cutter is an exceptionally deadly weapon tip. It creates a custom-skinned Line Gun when combined with the Tesla Engine.Originally made for cutting metal, this modified Line Gun fires a beam of electricity over two feet wide capable of slicing through metal, bone and flesh with equal efficiency.