Atlas Gorge Bonus Map
Atlas Gorge re-envisions the fan-favorite Call of Duty(r) 4: Modern Warfare(r) map Pipeline. The Atlas Corporation has commandeered the world's largest power source, the Three Gorges Dam in central China, whose sinister backdrop creates a gripping setting for multiplayer battle. Combatants will navigate the shadows, explore the map's new verticality empowered by exoskeleton technology, and control a map-based turret scorestreak that overlooks the dam and helps to keep enemies at bay.