Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Legacy of the First Blade – Episode 3: Bloodline
Everything has led to this moment in your conflict against the Order of the Ancients. Put your differences with Darius aside to stop the evil forces hunting you once and for all in Bloodline, the final episode of Legacy of the First Blade.