Assassin’s CreedⓇ Odyssey – Legacy of the First Blade – Episode 2: Shadow Heritage
Fight alongside Darius! Steal The Tempest’s powerful weapon, help the threatened innocents escape, and destroy the blockade of the Greek Order.