Around The World in 80 Days: Hidden Object Games for Xbox
Join the fascinating journey around the World with legendary Jules Verne’s heroes! Each scene will immerse you in the atmosphere of a new place with unique landscapes, musical background, many interesting challenges to solve and captivating plot twists! Along the way, Phileas Fogg and his servant Passepartout need your help to overcome many dangers and unravel the mysterious story of the Bank of England robbery. Our features: - Various tasks include searching for hidden objects, spotting the differences, puzzles and finding by silhouette. - Build your personal collection. Go through scenes to try new quests and get more rewards! - Bright and realistic scenes with your favourite characters! - Original and captivating plot! Good luck in your journey! Remember, hidden clues can be everywhere.