In ARK: Genesis, further the ARK storyline while adventuring through exotic new worlds with all-new mission-based gameplay. Discover, utilize and master new creatures, new craftable items, weapons, and structures unlike anything you have seen yet! With Genesis Part 2, the saga is now complete, and hundreds of hours of new story-oriented ARK gameplay await you!