A.O.T. 2: FB Additional costume for Christa "Queen Historia" Costume
A new costume for Christa is added. ▼How to use You can access the new costume by performing either of the following: ・Select "Another Mode" on the main menu, and then select Christa. Change into the costume "Queen Historia" by pressing the A Button when you are near the tent on the field. ・Select "Story Mode" on the main menu, and then approach Christa in the Daily Life section, or approach her at the regimental base in "Territory Recovery Mode". Change into the costume "Queen Historia" by pressing the B Button when you are near Christa. Note: This additional content can only be used with "Attack on Titan 2: Final Battle" or in an environment for which the "Attack on Titan 2: Final Battle Upgrade Pack" has been applied.